Rodzic zgłaszający się o pomoc do do biura Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Iławie powinien dostarczyć:
– orzeczenie o stopniu niepełnosprawności chorego dziecka,
– podanie zawierające informacje o sytuacji rodzinnej
– dane personalne swoje i chorego dziecka
– fotografię chorego dziecka (w formacie JPG lub zwykłą), a także zgodę na publikację wizerunku na stronie interne
- Nasza strona www.tpd.ilawa.pl
- Statut Towarzystwa Przyjaciół Dzieci
- Na stronie znajdują się – między innymi – informacje dla Rodziców :
- jak przekazywać 1% odpisu od podatku
- jak przekazywać darowizny
- Zdjęcie z opisem choroby dziecka ( imię i pierwsza litera nazwiska ), które można także przesłać na adres: biuro@tpd.ilawa.pl
- Ponadto informacje odnośnie płatności za lekarstwa,turnusy rehbilitacyjne, sprzęt rehabilitacyjny, itp.dla chorych dzieci – tylko po wcześniejszym uzgodnieniu w biurze TPD
Rachunki / faktury powinny być wystawione na:
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci
Zarząd Miejsko-Gminny
Iława ul. Chełmińska 1 (dot. imię i nazwisko chorego dziecka)
NIP 744-153-34-33
- Rachunki / faktury realizowane będą tylko po wcześniejszym uzgodnieniu w biurze TPD
UWAGA !
Jeżeli na rachunku / fakturze nie ma
„ZAPŁACONO GOTÓWKĄ” należy dołączyć dowód wpłaty.
- Rachunki należy dostarczać do ostatniej środy miesiąca.
- Wypłaty odbywać się będą w ostatni czwartek miesiąca
- Dokumenty, dotyczące chorego dziecka, powinny zawierać aktualne dane tj.
- zaświadczenie lekarskie
- adres zamieszkania, telefon kontaktowy, itp.